Mittwoch, 3. Oktober 2007

Seguro que volveraaas

Hoi zäme,
ich ha gfunde ich schriib wider mal öpis da ine.. Es gaht mer zimli guet, ha da scho einigermasse gueti kollege, aso lüüt wo nöd nur mit mir reded wel ich ustuuschschüeler bin, und wod frage über: Y que se habla en suiza? usegönd... Isch no cool. Mit minere Gaschtmueter gats wider besser, ich glaub si het eifach chli en charakter wo schwirig isch. Jaja. Das Wuchenend wo chunt bini vilicht mit de Martha elei dihei, wil mini Gaschteltere weg gönd:-)
Ah ja, für die wos nonig wüssed, da mal mini ganz Gaschtfamilie: Luis, Gaschtpapi y Carmen, Gaschtmami, si hend 2 töchtere Martha, 26 und Carmen, 20. D Martha het es Baby (2 Monet, jöö!) und den hends no en hund (wo chüssi vergwaltiget) wo Lino heisst. Am 19 Oktober hani mis erschte Local-treffe vo AFS, ich froi mi scho uu:-) den xehni 2 Schwiizer:-) (s Oschtküschte grüppli)
Hasta luego!

Ps für die wo wend wüsse was für musig da in isch: Reggaeton, El Canto del Loco, RBD, Alex Ubago, La Oreja de Van Gogh und Jarabe de Palo. Und, zu mim grosse Ekel, Tokio Hotel. Oh ja, si verfolged mich. Wäääh.

1 Kommentar:

Kayla hat gesagt…

Jaja, da het öpper denn sturmfrei, aber machsch nüt nasty! Gäll????
Du armi wirsch verfolgt vo Tokio Hotel, und nur so zum säge in Argentinie hends imfall au Monrose kennt. Ja was da mengisch für komischi Musig um d Welt gaht....
Te extraño muchisimo! (Oni di bini mi immer voll am abschotte am Mittag, wil niemer meh alli entertaint:-()
Besos a todos que leen esto!