Mittwoch, 31. Oktober 2007

Kuriositäte

Hey zäme!
Aso, ich ha denkt, ich tüg wider mal da drii schriibe, obwohl ich zur ziit gnueg anderi problem han. Hehe, ich ha denkt ich laa mich mal über di kuriose sache uus wo da ganz normal sind (merci julia fürd idee=)) oder über beobachtige woni da gmacht ha.

- Spanier essed ALLES mit brot! Pommes frites, tortilla, fleisch, gmües, chips, eifach ales wo uf dim teller isch wird zum sandwich umfunktioniert und so gässe.
- Spanier trinked wii us de fläsche oder im wasserglas, uf jedefall hani bis jetz keis wiiglas wiit und breit xe.
- Spanierinne hassed rege, wel ali sich d haar glettet, und wen den es tröpfli vom himmel gheit renned ali panisch ume und kreisched hysterisch: "Mi pelo, ay dios, mi pelo!" (mini haar, o gott, mini haar)
- Di meischte spanier seged weder bitte no danke wenns nöd umbedingt mus sii. Und hend au keis problem mit wüeschte wörter.
- Spanier bruuched en halbe liter oliveöl am tag, ken witz.
- Wend dich da wetsch umbringe, trink hahnewasser usem WC/Bad. Das stinkt so nach chlor das es normals schwiizer hallebad wied quelle vo Evian wirkt.
- Buebe da hend extrem schlechti Coiffeur und/oder en fragwürdige gschmack.
- Spanier chönd eifach kei englisch. Eclint Easbod? Aaaaaaa! Clint Eastwood!

Aso das wärs für hüt. Ich gang mich wider mim tragische lebe widme^^
grüässli a ali!

2 Kommentare:

Miji hat gesagt…

haha, spanier sind demfall gliich komisch wie mexikaner:D aber vielliht sind jo au mir schwiizer komisch das mir wii usem wiiglas trinket:D wer weiss:D

so du, i hoffe dis lebe isch bald nuemme eso tragisch..
liebs gruessli

Kayla hat gesagt…

Uiuiui, das isch ja mega komisch, aber das chunt mer alles recht bekannt vor, ehrlich gseit.
Aber da bini froh das du de Rege nonig miidisch und dini Frisur perfect isch.
Weiter so!