Donnerstag, 18. Oktober 2007

Min Fisch

Jawoll, ich ha jetzt en Fisch. Si heisst Maria Consuelo de la Encarnación, wel di lange dramatische katholische spanische näme eifach luschtig sind=) Aso ich ha zersch natürli mini Gaschteltere um erlaubnis gfrögt. Den bini heicho und den seit mini gaschtmueter: Wen er stirbt bisch den du gschuld! Okaaay... Mis Goldfischglas isch zimli chli, wel mini gaschtmueter mich nöd laat s grosse im zimmer ha. Jetz hani halt das uu chline, und min fisch tuet mer leid. Mal luege öbi mer nöd eifach es grosses chaufe. Bi zwar pleite, wel AFS mir s geld vo de schuelbüecher nonig gschickt het, aber gliich...
Ach so, ich ha ja eigentli wele de Julia zum geburtstag gratuliere: Happy Birthday Guapa!!! S Päckli chunt den no!
Also mini liebe, bin jetz das wuchenend nüme erreichbar... Muahahaha!

2 Kommentare:

Miji hat gesagt…

.haha:D nur 3 naemae?? Also bi mir in mexiko hends amel 4 Naeme, also zum bispiel pablo hector guadalupe gonzales:P hihi, also wennder denn irgendwenn en zweite zuetuesch well dir eine elei leid duet, denn hettisch jetzt scho mole en mexikanische name:P
Du i wuensche dir viel Spass i dim Camp, voll cool, i han jetzt grad d infos fuer uesi YFU Reis im enero uebercho... Ay, ya m algro muchisimo:D bueno, ke t diviertas mucho y ke t vayas bien
michalea

Kayla hat gesagt…

Hallo?
Was isch bitteschön mit Maria Dolores de las Penas del Señor worde????

Te kiero mucho!