Sonntag, 30. September 2007

The gay dude at the beach

Buenas!
Mir sind das wuchenend wider im camping xi, und sisch wider voll cool xi: Ich ha mini erschte schnegge (caracoles) gässe (nei sisch nöd grusig, s schmöckt würkli nach nüt!) und ich ha e prägendi begegnig mit emne schwule gha: Ich bi elei am strand go jogge, und nacher mir go d füess wäsche, wo en ca. 40jährige maa aafangt mit mir schwätze, so vo wege öb ich au nöd vo da seg, er seg vo barça etc... Er isch sehr sehr offesichtlich schwul xi (engi hotpants (enger & chürzer als die vom benz), en buuchfreis liibli und rasierti bei, und wi de gloffe isch:-D ) Naja, uf jedefall simmer den zäme füregloffe, und er het den gfunde, er weli doch no schnell go bade ich sölli uf sin rucksack uufpasse. Ich, als wohlerzogene, höfliche mensch has natürli gmacht. Woner den zruggcho isch seit er: Vamos a tomar el sol un poquito, vale? (Chum mir liged no chli id sunne, so circa übersetzt) und entblösst sich vollständig. Ich bi natürli total gschockt, seg aber nüt (wohlerzoge, höflich). Denn, nach „cinco minutitos“ stömmer uuf, und laufed wiiter, em hauptweg entlang, er blut nebed mir, und ich seg nur, nunca más si lo puedo evitar, nie meh. Ich ha mich glaub no nie do unwohl gfühlt. Und denn hani halt so ta, als heb mir mini gaschtmueter aaglüte, und bi gflüchtet. Zrugg im Camping denn hani minere Gaschtfamilie devo verzellt, und si hends extrem luschtig gfunde.
Ok, das wär s schtruubschte (para ti, sämi!) erlebnis bis jetzt:-)
Hasta luego!

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

hi du
so gaht das also in spanie... ischer wenigschtens hübsch gsi?