Dienstag, 6. November 2007

Wichtigi Mitteilig

Hallo allersiits (ich liebe das wort)
für die wos nonig wüssed oder s vergesse hend: am 21.11 hanich geburtstag!
Okee, das isch di wichtig mitteilig xi:-D
Ich warte immer no uf info vo afs, ich will da endli use und noi aafange... Aber nöd so tragisch.
Ich vermisse mini Familie, mini "gang" (haha ich finds luschtig dasich e gang han) und sowiso di ganz schwiiz... Herbst isch so e schöni jahresziit, und jetz chunt den no wiehnachte.... I miss you guys!
Aso ich sött ga vori im sumpf vo de sentimentalität versinke. Merci fürd kommentär, und schriibed mer=)
Besos

2 Kommentare:

Kayla hat gesagt…

We won't forget- kei Angscht!

En liebe Gruess vo dinere Gang!
Und überleg ders nomal weg de Hauptattraktion vo minere Party!
Big smootch!

Miji hat gesagt…

Muesch luege, du chunnsch es kuuhls geburi gschenk ueber, bis denn chasch nemli sicher dini fam. wechsle! Und s Gschenk isch denn s kuuhlschte johr vo dim Lebe!!
cuidadt beso michi