Montag, 17. September 2007

Schuel oder Malin, s Mathigenie

Hola!
Ich bi hüt zum erschte mal ide schuel xi. Ich ha:
Französisch
Historia del Mundo Contemporaneo (Gschicht, Kunstgschicht)
Valenciano
Castellano
Latiin
Englisch
Philosophie
Sport
A.A.R (Für die paar lüüt wo nöd katholisch sind und drum nöd id Religion gönd, mer macht glaub eifach nüt)

OK. Das söll jetz nöd arrogant tön, aber s schuelische niveau isch da extrem tüüf, madre mia.So als biischpil: Ich, s mathi-anti-genie, ha mich i mathi glangwiilt welich ales ha chöne!!! (Ich bin di noi Lynn... Oder besser, s wiibliche gegstück zum eben :-P ) Im Fach castellano hemmer den irgendwie vo Nazis gredet, und denn het eini gfunde, s hakechrüüz seg d underschrift vom hitler:-D (falls das sött stimme, bitte mit glaubwürdiger Quelle melde!) und mini franz-klass het sit 4 jahr französisch und cha nöd bis 20 zele! Ich bi chli gschockt xii.
Was mi chli erstuunt het isch das mich niemer irgendwie uusgfrögt het oder so, ich rede praktisch nie, nur mit de pilar und de laura (2 kolegine wo im gliiche huus wi ich woned). AFS seit immer "ja, ier münd denn luege, i de schuel frögeds oi uus, ier sind denn e rarität, etc." Ich ha nüt devo gmerkt. Naja. Bi mer halt anders gwönt vo de schwiiz, aber als uustuuschschüeler isch mer ja aapassigsfähig.
Ich wünsche em 5a e schöni arbetswuche (trotz... ähm. Ier wüssed was ich meine. oder besser wer ich meine.) Und allne andere wünschich eifach so e schöni wuche. Welich so en liebe mensch bin.
Übrigens: cele, kayla, merci fürd kommentär!
Besos, Malííííín

ps: link zu bilder:
http://picasaweb.google.com/malininspain/SpanieReis
http://picasaweb.google.com/malininspain/ErschtiFotis

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Ja, die Arbetswuche isch so naja. WEnig Freiziit, aber das womer mached isch no cool. Verpassisc

Kayla hat gesagt…

h nüt.
Sorry, ha de Kommentar obedra, äbe i de Arbetswuche gschribe, und denn isch d Ziit abglofe.
Merci vilmal für dini Charte!
XOXO

Julia hat gesagt…

Och gott, ich han jetz en mega lange biitrag gschribe und si hend en eifach noed wele anae, ich hasse technik amix (obwohl ich zu de mathegenies ghoere - was das jetz mitem thema scho wider z'tue het?). Ok, nur demit das wider mal klar isch, australie macht komisch und du schriibsch es paar sehr intressanti sache ueber ustuschjahr uf dim blog, das mitem frage stelle stimmt eigentli total, isch mir eifach na nie bewusst worde... Mer lernt jede tag neus :D.
xxx Julia
ps. han mich mega ueber din biitrag uf mim blog gfreut!