Montag, 10. September 2007

En España

Holas!
Aquí, was sich i de erschte paar täg abgschpilt het. Nach de akunft z madrid simmer 2 stund id pampas usegfahre zu sonere albergue wo chli komisch xi isch (un poquito sucio, jeje), d afs-lüüt hend nie mit ois gredt, nur eimal, 15 minute oder so. Chli inútl xi, s ganze. Am Samschtig simmer denn 4 stund mit em car uf valencia abe, s het glaub 4 oder 5 lüt wo au z valencia sind. Am carbahnhof het mich min evtl-tutór, de álvaro abgholt, er isch recht nett. Er het mich den uf picasent bracht, wo mich d hermana vo mim gaschtmami abgholt het, und het mich zum huus vo de gaschtgrosseltere bracht. D abuela isch uu herzig, y al abuelo le gusta ver el futbol :-) Denn simmer go d fiestas aluege, e uuuuu langi procesion, wonich den praktisch di ganz familie xe han. Nach de procesion het mich mini gaschtfamilie abgholt und denn simmer hei. Ich ha mis eigete zimmer, chliner als ide schwiiz, aber herzig. Hüt isch d carmen-hermana vo irland heicho, si isch u nett, wid martha au.
Also, ich sött ga.

1 Kommentar:

Kayla hat gesagt…

Oh, it sounds like a dream.
Besos a todos!