Sonntag, 23. September 2007

El Fin de Semana

Buenas,
Das Wuchenend bini im Camping vo minere Gaschtfamilie xi, me encanta! Es isch so chli wie en campingplatz, nur hend ali hüüsli det statt wohnwage. Und 5 minute devo weg ischs meer. De Luis, d Carmen (mini Gaschtschwöschter) und ire fründ und ich sind an strand go dracheflüüge, mega luschtig xi. Und vorher bini mit em luis go jogge (er mit em velöli) und ich ha also 75 minute dureghebet!!! Also, ich sött hüt chli früener go schlafe (die lüüt verstönds konzept vo früe go schlafe nöd:-) )

Also, lueged mal bi de föteli naa: http://picasaweb.google.com/malininspain/Campiiing

Besos para todos!

2 Kommentare:

Kayla hat gesagt…

Re chulo!
Und I'm addicted to ser o parecer, que te imaginas! (S dritte Lied hesch mer nonig gschickt!)
Love U!

Anonym hat gesagt…

oh mein gott, du chasch 75 minute am stuck seckle??? wow..impresionante.. machs guet, schriib mer was poetischs (Odr au noed) uf min blog und: *sich en kuule spruch usdenk..* afs rocks!! naja ich hans probiert ;)
tkm, suerte, chau
cele