Mittwoch, 21. November 2007

Mi cumple

Juhuu, ich bi 16ni! Endlich nüme es baby! Has hüt u guet gha, bi mit mine spanische "chicas" öpis go trinke und nachher go pasear, und zu mim grosse erstuune hani vil gschenkli übercho! Vo de gastfamilie: ohrering und schminkchäschtli, Pili y Laura: Plüschbär, de herzigst brief vo de welt, und e chlini agenda, vo mine eltere en riiiiiiise bluemestruuss=) , vonere düütsche frau wo mit mir in spanischkurs gange isch en chueche, wo felicidades malin drufstat (!!!) und denn vo allne email und sms!! Merci a ali wo a mich denkt hend!
Ich ha jetzt d klass gwechslet, bi im cientifico, s gfallt mer vil vil besser, d lüüt sind netter... Und für die wos nonig wüssed, ich bliib ganz definitiv z picassent.
Ich versprich dases bis am sunntig wird foti haa, ich gang am friitig mit de chicas go esse, am samschtig gani id ciudad de las artes y las ciencias mit AFS und am sunntig wird d letizia tauft, das heisst ich ha zimli s volle programm xD
Besitos!

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

And a very happy birthday to you!
(Which, thankfully, you already seem to have)
love, eben

Anonym hat gesagt…

¡¡¡¡¡¡¡¡¡FELIZ CUMPLEAÑOS!!!!!!!!!
hey wuensch der alles gueti zum geburi!! was lauft ez mit dinere fam etc? bn nuem ufem neuste stand..
un gran beso de tucumán, argentina
cele
ps: haha, afs isch generell besser als yfu :P (das seged alli yfu leuts da)

Miji hat gesagt…

Hey Malin

Dir schiints ja richtig guet z go, das froit mi voll!!!! Naja, muess grad wieder weg, han nur schnell welle en komentar hinderloh.

AFS Spanie isch jo voll cool, ihr mached jo voll viel. Haha, i han i dene meh als 3 moenet woni jetzt scho in Mx bin no nuet vo YFU ghoert.. naja. was soells..... also cuidate y que te vaya bien