Montag, 13. August 2007

Immer no nüt

Hola,
ich bi endli zrugg in Züri, aber ich ha immer no kei gaschtfamilie und langsam stressts mich chli, wel sovil ich weiss het no niemer wo mit afs schwiiz uf schpanie gat öpis. Und das nu no ca. 25 täg gat, sind d chance eher gring das afs i dere ziit für 6 lüüt familie findet. (Ah ja, Cele: Merci fürs säge das welcome families nöd schlimm sind=) ) Tja, da mis lebe im moment ener unspannend isch und ich nüt z verzelle han gang ich jetz go schlafe.
Liebi grüess, malin
ps: Ich ha no wele erwähne das de blog uusschliesslich defür da isch, das ich cha ziit vorem compi verbringe und ier so tue chönd, als interessieris oi brennend =)

1 Kommentar:

Miji hat gesagt…

Hoi Malin!

Sicher interessierts mi was du duesch schriibe, i will jo wüsse wies dir duet go=) Wow, bi mir gots etz nur no 8 Täg, de Abschied chunnt so langsam dehergschliche und i chan das gar nöd realisiere. Najaaa.... Scho bald chunnt au dini gastfamilie und din grosse Tag wo klein Malin i di wiiti groosi Welt got, ganz eleige....

liebs grüessli, Michaela