Sonntag, 29. Juli 2007

Kooomisch

Scho mal im voruus: sorry, mir isch langwilig xi:-)
Ok, es tönt extrem chrank, aber ich froi mich uf s endi vo de ferie... Im moment froi ich mich meeeega uf schpanie, bi gar nöd truurig dasi oi kuule schwiizer zrugglaa mues, aber ich denk, das chunt denn scho no... Es nervt mich uu dasi nonig weiss, was für e gaschtfamilie ich wird ha, so chani gar kei gschenkli oder so chaufe (wie gern ich gschenkli chauf... *vertroimt in himmel lueg* ) Sisch extrem komisch, vor 2 wuche isch mis uustuuschjahr no wiit wiit weg xi, jetz ischs scho vil nöcher, s gaht no ca 6 wuche... Und wen mer sich das überleit, isch das gar nöd lang... Hüt bini wider mal eifrigscht zum briefchaschte grennt, aber sisch ja sunntig. Ich ha sunntig definitiv nüme gern. Hach, tragische verluscht vomne lieblingstag...
lg malin

Keine Kommentare: